Tel.: 884 353 259

Dostawa okularów

Jaki jest czas dostawy i jak szybko zamówienie zostanie wysłane?

 Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy oraz zamówionego produktu.Okulary przeciwsłoneczne i oprawki korekcyjne mogą być przygotowane do wysyłki tego samego dnia, pod warunkiem że są one dostępne na magazynie centralnym. Jeśli wybrałeś dostawę kurierem i złożyłeś zamówienie przed godziną 13:00, paczka może dotrzeć do Ciebie już kolejnego dnia roboczego. Jeśli wybrane okulary znajdują się na magazynie producenta- czas realizacji wynosi od 4 do 10 dni roboczych bez względu czy zamówiłeś okulary przeciwsłoneczne, same oprawki, czy okulary korygujące wadę wzroku.

Okulary korygujące wadę wzroku, jeśli wybrane oprawki korekcyjne są dostępne na magazynie centralnym będą gotowe do wysyłki w ciągu 1-3 dni roboczych, jednak jeśli zamówiłeś okulary ze szkłami recepturowymi, lub wybrałeś dodatkowe barwienie czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o kolejne 3 dni robocze.

Otrzymałem inny produkt, niż zamówiłem, co mam zrobić?

Jeśli przez przypadek otrzymałeś nie ten produkt, który zamówiłeś, poinformuj nas o tym, wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@optykhome.pl lub dzwoniąc pod numer kontaktowy 884 353 259.

Pamiętaj, aby podać jaki produkt otrzymałeś wraz z numerem zamówienia. Ten numer znajdziesz w wiadomościach e-mail, które zawierają informacje o zamówieniu, a także w zakładce “Moje zamówienia” jeśli posiadasz konto na naszej stronie. Postaramy się naprawić nasz błąd jak najszybciej.

Produkt uległ zniszczeniu w dostawie, co zrobić?

Staramy się, żeby nasze produkty dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak zauważysz, że paczka jest naruszona, a towar uszkodzony, powiadom nas o tym jak najszybciej. Wyślij do nas wiadomość na kontakt@optykhome.pl. Pamiętaj o tym, żeby zrobić zdjęcia uszkodzeń i dołączyć je do wiadomości.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Na dzień dzisiejszy pracujemy tylko na terenie Polski.

Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz zmienić adres dostawy, wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@optykhome.pl lub dzwoniąc pod numer: 884 353 259. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, niestety nie możemy już zmienić adresu dostawy. W takiej sytuacji wystarczy, że nie przyjmiesz paczki, a kiedy do nas wróci- wyślemy ją z powrotem na nowy adres bez dodatkowych opłat.

Z kim mogę się kontaktować w sprawie paczki po jej wysłaniu?

Możesz sprawdzić gdzie teraz jest Twoja paczka za pomocą numeru przesyłki, który otrzymałeś wraz z informacją o nadaniu Twojego zamówienia lub który znajdziesz w zakładce “Moje zamówienia” na swoim koncie.

Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z wybranym przez Ciebie przewoźnikiem. Jeśli rozmowa z przewoźnikiem nie rozwiąże Twojego problemu, skontaktuj się z nami, wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@optykhome.pl lub dzwoniąc pod numer kontaktowy 884 353 259. Pamiętaj, że niestety nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier dostarczy Twoją paczkę.