Tel.: 884 353 259

Jak dokonać zakupu okularów:

  1. Wybierz produkt, który Cię zainteresował i kliknij opcję „Dodaj do koszyka”.  

Jeśli wybrałeś okulary przeciwsłoneczne, one automatycznie przejdą do twojego koszyka i możesz dalej kontynuować swój zakup.

Jeśli jesteś zainteresowany okularami korekcyjnymi w naszym sklepie możesz zakupić same oprawki (wystarczy wybrać opcję “Same oprawki”) lub jeśli chcesz mieć kompletną parę okularów wpisz wszystkie wymagane parametry ze swojej recepty oraz wybierz szkła okularowe, które będą odpowiadać Twoim wymaganiom. Po dokonaniu wyboru szkieł możesz dodatkowo wybrać następujące opcje: soczewki okularowe fotochromowe, soczewki okularowe z barwieniem, soczewki z powłoką BlueControl, lub nie wybierać żadnej z dodatkowych opcji, w tym celu kliknij przycisk “Bez opcji dodatkowej”.

2. Po dodaniu produktu do koszyka strona automatycznie przekieruje Cię do Koszyka. Jeśli chcesz dodać więcej produktów kliknij przycisk “Kontynuuj zakupy” który znajduje się po lewej stronie Twojego zamówienia. W każdej chwili możesz kliknąć opcję “Koszyk”w prawym górnym rogu strony żeby wrócić do Koszyka i przejrzeć swoje zamówienie.

3. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w pole “Kod rabatowy”, a później kliknij “Zastosuj kod”.

4. Jeśli chcesz dokonać płatności kliknij przycisk “Przejdź do zamówienia” po prawej stronie Koszyka.

5.

-Jeśli posiadasz już konto na naszej stronie wprowadź adres e-mail i hasło. Dalej kliknij “Logowanie”. -Jeśli nie posiadasz konta, ale chcesz go założyć kliknij “ Złóż zamówienie zakładając jednocześnie konto ” po lewej stronie, zatwierdź przyciskiem “Kontynuuj”

-Jeśli nie chcesz zakładać konta kliknij “ Złóż zamówienie bez zakładania konta” po lewej stronie i kliknij “Kontynuuj”

6. Wprowadź dane osobowe. Pamiętaj, że pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe do wypełnienia, bez nich nie możemy zrealizować zamówienia. Kliknij przycisk “Kontynuuj” aby przejść dalej.

7. Wybierz dogodną metodę dostawy.

8. Zaznacz metodę którą chcesz dokonać płatność.

9. Przejrzyj swoje zamówienie jeszcze raz i jeśli wszystko się zgadza kliknij “Złóż zamówienie”, a jeśli chcesz dodać kolejny produkt do koszyka- kliknij “Edytuj koszyk”.

10. Jeśli wybrałeś metodę płatności T-pay (szybki przelew elektroniczny lub rozłożenie na raty) strona przekieruje Cię do opłacenia zamówienia.

11. Gratulacje! Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy potwierdzenie na Twój adres e-mail.

 

Jak sprawdzić aktualny status zamówienia?

 O kolejnych etapach realizacji zamówienia będziemy Cię informować mailowo, lub jeśli posiadasz konto na naszej stronie - możesz sprawdzić to w zakładce “Moje zamówienia”. Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres kontakt@optykhome.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu: 884 353 259. Z przyjemnością na nie odpowiemy!

Czy mogę edytować już złożone zamówienie?

Niestety nie możesz samodzielnie edytować już złożone zamówienie, ale zrobimy to za Ciebie, pod warunkiem że zamówiłeś same oprawki lub okulary przeciwsłoneczne. Jeśli zamówiłeś okulary korekcyjne możemy dokonać zmiany pod warunkiem jeśli szkła jeszcze nie zostały wycięte pod wybraną oprawę.

Dokładamy  wszelkich starań aby jak najszybciej zrealizować Twoje zamówienie, dlatego skontaktuj się z nami jak najwcześniej, wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@optykhome.pl lub dzwoniąc pod numer kontaktowy:884 353 259.

Czy mogę dodać artykuły do złożonego zamówienia?

Niestety nie możesz samodzielnie dodawać artykuły do już złożonego zamówienia, ale chętnie to zrobimy za Ciebie pod warunkiem że przesyłka nie została już wysłana.

Staramy się jak najszybciej zrealizować Twoje zamówienie, dlatego skontaktuj się z nami jak najwcześniej, wysyłając na, wiadomość na adres kontakt@optykhome.pl lub dzwoniąc pod numer kontaktowy:884 353 259.

Co się dzieje z moim zamówieniem po wysłaniu / gdzie jest moja paczka?

 Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą numeru, który wysłaliśmy do Ciebie wraz z informacją o wysłaniu Twojego zamówienia lub który znajdziesz na swoim koncie na zakładce “Moje zamówienia”.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Możesz anulować zamówienie jeśli zamówiłeś same oprawki lub okulary przeciwsłoneczne i zamówienie jeszcze nie zostało wysłane. Żeby anulować zamówienie wyślij do nas e-mail na adres kontakt@optykhome.pl lub zadzwoń pod numer: 884 353 259. Jeśli zamówienie już zostało wysłane wystarczy że nie przyjmiesz paczki, a my dokonamy zwrotu pieniędzy kiedy zamówiony towar wróci do nas. Zachęcamy jednak żeby zamiast anulowania zamówienia wybrać opcję ewentualnego zwrotu towaru. Oprawy w rzeczywistości mogą Cię zachwycić, a dzięki możliwości zwrotu w ciągu 30 dni nic nie ryzykujesz.

Jeśli zamówiłeś kompletną parę okularów (oprawki ze szkłami) możesz dokonać rezygnacji tylko jeśli nie przystąpiliśmy do realizacji zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie możemy zrealizować zamówienia złożonego przez telefon, ale z chęcią ułatwimy Ci to, odpowiadając na Twoje pytania.