Tel.: 884 353 259

Rejestracja i logowanie

Czy muszę założyć konto, żeby zamówić okulary?

Założenie konta nie jest obowiązkowe, możesz dokonać zamówienia bez jego zakładania, ale posiadając konto na naszej stronie zyskasz dodatkowe korzyści:

  • możesz sprawdzać historię wcześniejszych zamówień
  • unikasz każdorazowe wpisywania danych osobowych w kolejnych zamówieniach
  • możesz złożyć reklamację w wygodny i szybki sposób
  • korzystasz z promocji dostępnych wyłącznie dla stałych klientów
  • w wygodny sposób możesz śledzić status swojego zamówienia
  • Przechowywać alternatywne adresy (do np. wysyłki do członków rodziny i przyjaciół)

Jak założyć konto?

To jest bardzo proste! Musisz wykonać następujące kroki:

1. Kliknij przycisk “Zaloguj się” znajdujący się w prawym górnym rogu strony.
2. Kliknij opcję “Utwórz konto”.
3. Wprowadź swój adres e-mail oraz wymyśl hasło.
4. Kliknij opcję “Akceptuję regulamin” oraz “Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych”.
5. Kliknij przycisk “Wyślij”.

Udało się! Twoje konto zostało stworzone.

Aby być zawsze na bieżąco z najnowszymi aktualnościami w świecie optyki oraz otrzymywać informacje na temat naszych promocji polecamy zapisać się do naszego Newslettera.

Jak się zalogować?

Żeby zalogować się na swoje konto w Optykhome.pl:

1. Kliknij przycisk “Zaloguj się” umieszczony w prawym górnym rogu strony.
2. Wprowadź adres e-mail oraz hasło.
3. Kliknij “ Zaloguj się”.

Gotowe! Jesteś zalogowany!

Zapomniałem hasła jak mogę uzyskać dostęp do mojego konta?

 Jeśli nie udało Ci się zalogować, kliknij przycisk “Zapomniałeś hasła?” i wprowadź swój adres e-mail, który podałeś przy zakładaniu konta. Wyślemy do Ciebie wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.

Czy mogę zmienić adres e-mail?

Dokonać zmiany e-mail możesz wysyłając wiadomość na adres kontakt@optykhome.pl. Podaj w swojej wiadomości jakiego adresu używałeś wcześniej oraz swój nowy adres email.